İçerik pazarlaması nedir ve işinizi nasıl geliştirebilir?

Deneyimli pazarlamacılar, geleneksel pazarlamanın daha az etkili hale geldiğini ve markanızı tanıtmanın daha iyi yollarının olduğunu uzun zamandır fark etmişlerdir. Bu yollardan biri içerik pazarlamasıdır.

İçerik Reklam bir pazarlama tekniğidir; doğruda yüksek kar sağlamayı ve hedef kitleyikaybetmemek için yapılır.

İçerik pazarlaması, kullanıcı etkileşimi fikrine dayanan bir pazarlama türüdür. Ürün ve hizmetler ön plana çıkmakta ve ana odak içerik aracılığıyla kullanıcılara değer katmak, onlara daha faydalı bilgiler sağlamaktır.

Bu stratejinin özü, eğer bir şirket olarak müşterilere değerli bilgiler sağlarsak, sonunda bizi sadakatleriyle ödüllendireceklerine inanmaktır. Bu nedenle, yararlı içerik tüm pazarlama faaliyetlerinizin temeli ve merkezi olmalıdır.

İçerik pazarlaması ile internette bulunabilen ve yalnızca tanıtım amacıyla oluşturulan diğer içerikler arasındaki farkı yaratan şey tam olarak değeri ve alaka düzeyidir. İçerik bu iki özellikten uzaklaştırılmışsa, anlamını tamamen kaybeder ve spam olur.

İyi içerik pazarlaması dikkat çeker; bu sayede duraklamaları, okunmaları, düşünmeleri ve farklı davranışlar göstermeleri sağlanır.

İçerik kalitesine ve değer sunumuna dayalı uzun vadeli bir strateji oluşturmayı ve uygulamayı başarırsanız, hedef kitlenizin farkındalığında kendiniz veya markanızın yepyeni bir görüntüsünü yaratabilecek, böylece otoritenizi artıracak ve sonuçta önemli rekabet avantajı kazanabileceksiniz.

Faydalı içerik pazarlama ipuçları

İçerik pazarlaması yaklaşımı, dünyanın en güçlü şirketleri tarafından kullanılmaktadır. Öyleyse neden şirketiniz için de kullanmıyorsunuz?

En basit şekliyle, bu teknik, potansiyel müşterilerinizle içerik aracılığıyla iletişim kurmayı içerir. İçerik aşağıdaki gereksinimleri karşılamalıdır:

  • müşterinizin hoşlandığı
  • müşterilerinize iş yapmak için doğru kişi olacağınızı göstermek için.

1. İçerik oluşturmak için iyi bir temel sağlayın

İyi içerik oluşturmak için çok zaman ve enerji gerekir. Ancak bundan önce, sahip olduğunuz ve tamamen kontrol edebileceğiniz bir alanda güvenilir bir platform sağlamanız gerekir. Kolay içerik yönetimi için bir CMS sistemi ile güvenilir web barındırma ihtiyacınız olacak.

2. İyi bir temel hazırlayın

Platformunuzun temeli, hedef kitlenizi ilgilendiren ve ilgilenen olmalıdır. Bir web projesine başlamadan önce , rekabet ve anahtar kelimeleriniz hakkında ayrıntılı bir analiz ve araştırma yapmanız gerekir .

3. İçeriğinizi okumaya değer yapın

İçeriğin çok fazla kelime içermesi yeterli değildir. İçerik, gerçekten okunmaya değermidir? Bu karar sonuçta okurlara bağlıdır. İçerik yeterince beğenilmezse, sosyal ağlarda paylaşılmıyorsa, trafiğini azaltıyorsa ve hemen çıkma oranını arttırmıyorsa , bu yeterince iyi olmadığının gerçek bir göstergesidir.

Başlıktan itibaren iyi içerik, izleyicinin dikkatini çeker, okuyucuların sahip olduğu konulara odaklanır, dikkat çekmek ve ilgilenmek için biçimlendirilir.

4. İçeriği güvenli hale getirin

Web barındırma sağlayıcınızın, sitenin güvenliğini sağladığından emin olun.

5. Harika içeriğinizi kötü bir ortamda bırakmayın

Ustaca hazırlanmış metinler kötü bir sayfaya eklenirse takipçi kaybedersiniz.Profesyonel web sitesi tasarımı ve mükemmel bir kullanıcı deneyimi sağlayın .

6. Daha geniş kitlelere hitap eden içerik yaratın

Temel içeriğiniz, sizin için potansiyel müşteri olabilecek insanlarla güçlü ilişkiler kurmak için yeterlidir. Ancak, içeriğiniz için daha fazla müşteri bulunması gerekiyor. Bu, müşterilerinize hitap edecek ve genişletecek bir içerik oluşturmanız gerektiği anlamına gelir.

Öncelikle, ilginç konular bulmak ve okuyucunun dikkatini çekecek başlıklar yazmak için zaman ayırmanız gerekiyor. Başlıkları geçersiz kılmamalısınız, her zaman başlıktaki konuyla ilgili tüm sözleri ve cevapları yerine getirmeye çalışın, aksi takdirde tam tersi etki yaratabilirsiniz.

7. E-posta listeleri ve bültenler oluşturun

Bir şirketin web sitesinde veya blogunda içerik dikkat çekmek için harika bir yoldur, ancak daha derin bağlantılar için e-posta listeleri mükemmel bir çözümdür.

E-posta, kullanıcıları daha iyi yönlendirir ve daha fazla dikkat çeker. Kullanıcıları belirli bir eyleme yönlendirmek istiyorsanız, onlara bir e-posta gönderin.

8. Uzun vadede içerik oluşturun

Başka sitelerde içerik yayınlamak, içeriğinizi daha geniş bir okur kitlesine sunar. Ayrıca, web seminerleri, röportajlar, sizi yeni bir kitleye tanıtabilecek tanıtım videoları gibi diğer tanıtım kanallarını kullanabilirsiniz

Hangi kanalı kullanırsanız kullanın, okuyucuları kontrolünüz altında en iyi içeriği olan bir siteye göndermek için elinizden gelenin en iyisini yapmanız gerektiğini unutmayın. Diğer siteler, sitenize yeni bir kitle getirecek "yem" olmalıdır.

9. Bir teklifte bulunmadan önce çok fazla beklemeyin

Eğer pazarlama içeriği kullanıyorsanız, pazarlama kısmını da unutmayın. İçerik işiniz için uygunsa, izleyicinizin bu konuyu öğrendiğinden emin olun.

İyi tasarlanmış açılış sayfaları, izleyici ürün ve hizmetlerini satın almalarını kolaylaştıracak şekilde açıklamalıdır.

10. Konuşacak bir şeyiniz olduğunda sosyal ağlara gidin

Kitlenize sunacak bir şeyiniz olmadığı sürece sosyal medyada yayınlamayın.

Sosyal medya izleyicileri yalnızca gerçekten değerli teklifleri takip eder.


İçerik pazarlaması, anında kar getiren kısa vadeli bir oyun değil, işinizi geliştiren ve sürdüren bir izleyici kitlesi oluşturmak için uzun vadeli bir stratejidir.

İçeriğinize nasıl yardımcı olabiliriz?

  • MARKALAŞMA - Hedef bir müşteriyle karşılaştığınızda, sözlü iletişim ve beden dili ile kişisel olarak en iyi şekilde kendinizi sunma lüksüne sahipsiniz.Alanınızda uzman olduğunuzu gösteren içerik yayınlamak, size daha fazla müşteri güveni ve daha güçlü bir marka kazandıracaktır.
  • ARAMA OPTİMİZASYONU - Kaliteli içerik arama motorlarında iyi sıralanmayı sağlar, trafik ve daha fazla bağlantı getirir.
  • FARKLI KANALLAR - İçeriğimizi haber bültenlerine e-posta yoluyla ve sosyal medya üzerinden göndermek, ziyaretçileriniz, aboneleriniz, hayranlarınız ve takipçileriniz için marka deneyimini artıran yeni kitlelere ulaşmanıza yardımcı olur.
  • SATIŞ - Kullanıcıların site, sosyal ağlar veya e-posta içeriği aracılığıyla çevrimiçi olarak kapsamlı bilgi sunan şirketlerle iş yapmayı tercih ettikleri gerçeği var. Kullanıcıların çoğu, blog içeriğine ve sosyal ağlardaki yayınlanma sıklığına göre satın alma kararları veriyor.


Web sitesi sipariş edin

Ayrıntı, deneyim ve yeteneklerini ihtiyaçlarınıza göre uyarlanmış bir web sitesine dönüştürecek özel yaratıcı web tasarımcılarından oluşan bir ekibi bir araya getiriyor. Yaratıcı bir vizyon ve fikirden kusursuz bir web sitesi oluşturma yeteneğimizi şahsen kendiniz görün. Müşterilerimiz için tasarladığımız portföyümüze göz atın ve işinizi geliştirecek bir web sitesi tasarımı sipariş edin.

SİPARİŞ
Ayrıntı