SEO site optimizasyonunun ana amacı nedir
Profesyonel web tasarımı sitenizi ziyaret etmek için yeterli değildir, kullanıcılar arama kutusuna belirli bir anahtar kelime girdiğinde, sitenizi arama sonuçlarında ilk sırada bulacaklardır. SEO optimizasyonunun rolü, web sitenizin, internet arama motorlarından mümkün olduğunca çok sayıda hedeflenmiş ziyaretçi çekmesini sağlamaktır.
biliyor muydun ...?
- Belirli bir terimi arayan kullanıcıların %70'i yalnızca ilk 3 sonucu açar, ,
- Araştıran kullanıcıların% 90'ı ilk sayfanın ötesine geçmez.
SEO optimizasyonu neden bu kadar önemli?
Siteniz bilgi sağlarsa veya ürünler ve hizmetler sunsa da, çoğu ziyaretçi sizi bulmak için arama motorlarını kullanacaktır. Sadece işinizi duyan bir avuç kişi web sitesinin adresini tam olarak arayacaktır.
Kalite optimizasyonu, web sitenizin trafiğini artırır; bu da daha fazla arama ve sorguyla sonuçlanabilir, aynı zamanda hizmetleriniz ve ürünlerinize olan ilginin göreceli olarak artmasına neden olur. Site optimizasyonunuz için SEO’ya yatırım yaptığınız bütçe, arama sonuçlarında daha iyi bir konuma dayanarak elde edeceğiniz ekstra karla katlanarak artırılabilir.
İnternetin pastanın büyümekte olan pazarlama kısmını aldığı, tanıtım ve reklamcılıkta en baskın ortam olan bir dönemde yaşıyoruz. Geleneksel reklamcılık yöntemleriyle karşılaştırıldığında, internet potansiyel müşterilerinize ulaşmak için daha birçok fırsat sunar.
Doğru şekilde optimize edilen siteler, arama motoru ziyaretlerinin% 80'inden fazlasına sahiptir. İnternet trafiği büyük ölçüde Google, Bing veya Yahoo gibi ticari arama motorlarındaki arama sonuçlarından kaynaklanmaktadır.
Siteniz, arama kutusuna anahtar kelimeler girerken yukarıda belirtilen arama motorlarında görünmüyorsa, inanılmaz sayıda ziyaretçiyi ve dolayısıyla ürününüzün veya hizmetlerin kullanıcılarının potansiyel alıcılarını kaybedebilirsiniz.
İşletmeniz hakkında daha ciddi olmak istiyorsanız, Google için SEO sitesi optimizasyonu bir zorunluluktur.
Google için site optimizasyonunun avantajları
Günümüzde dünyada çok sayıda arama motoru vardır, kullanımları çoğunlukla coğrafyaya bağlıdır. Örneğin, Rusya'da, Yandex çok popülerken , Çin'de en çok kullanılan Baidu'dur. 2016 yılı sonunda yapılan bir ankete göre, 4 büyük arama motoru öne çıktı:
İnternet kullanıcılarının çoğunluğu aramada Google arama motorunu kullandığından, siteyi optimize ederken bu şirketin önerdiği kuralları kullanmak iyi bir uygulamadır.
Sitenizin mevcut durumu hakkında ayrıntılı bir analiz yapacağız ve size iyileştirme ve sitenizin SEO optimizasyonu için hizmetlerimizi sunma önerileri içeren bir rapor göndereceğiz.
SEO anahtar kelime analizi
SEO analizi, anahtar kelimelerinizin kalitesini değerlendirerek başlar. Anahtar kelimeleri seçmek en önemli adımdır ve bu adımı tamamlamak için yeterli zaman ayırmanız gerekir. Potansiyel ziyaretçilerinizin konumunu düşünün: Sitenizden bir tema, hizmet veya ürün ararken sitelerini arama motoruna ne yazarsınız?
Anahtar kelimenizin geçmişte kaç arama aldığını kontrol etmek için kullanabileceğimiz SEO araçları var. Seçilen anahtar kelimeler için ilk 10'da sıralamanın ne kadar zor olduğunu ve nasıl olduğunu kontrol ediyoruz.
SEO rekabet analizi
İnternetteki rakipleriniz, sizinle ve işletmenizle alakalı anahtar kelimeler için birinci ve ikinci sayfalarda yer alan tüm sitelerdir. Web sitenizin Google aramada daha iyi sıralanmasını sağlamak için rekabeti iyi bir şekilde anlamanız gerekir Bu amaç göz önünde bulundurulduğunda, rakip siteler üzerinde kapsamlı bir araştırma yaparız ve elde edilen bilgilere dayanarak işiniz için kazanma stratejisi oluştururuz.
Optimizasyon süreci:
konsültasyon.
Web sitenizin mevcut durumunu ayrıntılı olarak değerlendirecek, optimizasyon ve tanıtım için uzun vadeli bir strateji belirleyecek olan uzman ekibimize danışma
Anahtar kelime araştırması.
web sitenizin sıralaması gereken anahtar kelimeler hakkında kapsamlı bir çalışma
Rekabet araştırması.
Rakipler, analitik bir promosyon kampanyasının planlanması ve başlatılmasına odaklanan analitik araştırmalar
Sayfa içi optimizasyon
Kodların doğrulanması, başlıkların toplanması, meta öğeler, performansın optimize edilmesi ve sayfa yüklerini içerir.
İçerik pazarlaması
Sitenize kalite ve alakalı içerik yazma ve ekleme, blog başlatma ve son kullanıcı kitlesine bağlı olarak kategorileri ve alt kategorileri tanımlama
Sayfa dışı optimizasyon
Sayfa dışı bir strateji tanımlamak, bir şirket hesabını sosyal ağlarda tanıtmak, açmak ve yönetmek ve ilgili konularda bloglarda geri bağlantılar oluşturmak
Şirketin yerelleştirilmesi
Google Haritalar’a giriş yapın, Google’ın Google My Business’ında bir şirket sayfası açın ve onları bir web sitesine bağlayın.
Bir pazarlama servisi sipariş edin
Ayrıca çevrimiçi pazarın bir parçası olmak ister misiniz?