SEO ANALİZİ

Bu alanın doldurulması zorunludur.

SEO site optimizasyonunun ana amacı nedir

Profesyonel web tasarımı sitenizi ziyaret etmek için yeterli değildir, kullanıcılar arama kutusuna belirli bir anahtar kelime girdiğinde, sitenizi arama sonuçlarında ilk sırada bulacaklardır. SEO optimizasyonunun rolü, web sitenizin, internet arama motorlarından mümkün olduğunca çok sayıda hedeflenmiş ziyaretçi çekmesini sağlamaktır.

biliyor muydun ...?
- Belirli bir terimi arayan kullanıcıların %70'i yalnızca ilk 3 sonucu açar, ,
- Araştıran kullanıcıların% 90'ı ilk sayfanın ötesine geçmez.

SEO optimizasyonu neden bu kadar önemli?

Siteniz bilgi sağlarsa veya ürünler ve hizmetler sunsa da, çoğu ziyaretçi sizi bulmak için arama motorlarını kullanacaktır. Sadece işinizi duyan bir avuç kişi web sitesinin adresini tam olarak arayacaktır.

Kalite optimizasyonu, web sitenizin trafiğini artırır; bu da daha fazla arama ve sorguyla sonuçlanabilir, aynı zamanda hizmetleriniz ve ürünlerinize olan ilginin göreceli olarak artmasına neden olur. Site optimizasyonunuz için SEO’ya yatırım yaptığınız bütçe, arama sonuçlarında daha iyi bir konuma dayanarak elde edeceğiniz ekstra karla katlanarak artırılabilir.

İnternetin pastanın büyümekte olan pazarlama kısmını aldığı, tanıtım ve reklamcılıkta en baskın ortam olan bir dönemde yaşıyoruz. Geleneksel reklamcılık yöntemleriyle karşılaştırıldığında, internet potansiyel müşterilerinize ulaşmak için daha birçok fırsat sunar.

Doğru şekilde optimize edilen siteler, arama motoru ziyaretlerinin% 80'inden fazlasına sahiptir. İnternet trafiği büyük ölçüde Google, Bing veya Yahoo gibi ticari arama motorlarındaki arama sonuçlarından kaynaklanmaktadır.

Siteniz, arama kutusuna anahtar kelimeler girerken yukarıda belirtilen arama motorlarında görünmüyorsa, inanılmaz sayıda ziyaretçiyi ve dolayısıyla ürününüzün veya hizmetlerin kullanıcılarının potansiyel alıcılarını kaybedebilirsiniz.

İşletmeniz hakkında daha ciddi olmak istiyorsanız, Google için SEO sitesi optimizasyonu bir zorunluluktur.

Google için site optimizasyonunun avantajları

Günümüzde dünyada çok sayıda arama motoru vardır, kullanımları çoğunlukla coğrafyaya bağlıdır. Örneğin, Rusya'da, Yandex çok popülerken , Çin'de en çok kullanılan Baidu'dur. 2016 yılı sonunda yapılan bir ankete göre, 4 büyük arama motoru öne çıktı:

İnternet kullanıcılarının çoğunluğu aramada Google arama motorunu kullandığından, siteyi optimize ederken bu şirketin önerdiği kuralları kullanmak iyi bir uygulamadır.

Neden SEO’ya karar vermek iyi:

  • Yüksek yatırım getirisi. - Diğer pazarlama türleriyle karşılaştırıldığında, SEO optimizasyonu en yüksek yatırım getirisine sahiptir. Başka bir deyişle, Google standartlarına göre optimize edilmiş bir site, aramalarınızı üst sıralarda tutma eğilimindedir

  • Daha iyi bir kullanıcı deneyimi. – Sitedeki bilgi kalitesi ve kullanıcı deneyimi giderek daha önemli bir sıralama faktörü haline geliyor. İyi optimize edilmiş bir site, mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sağlamak, sunulan ürünleri ve hizmetleri en iyi şekilde sunmak ve aynı zamanda ziyaretçiyi sizinle iletişim kurmaya ikna etmek için en iyi şekilde yararlanmaya yöneliktir.

  • Daha yüksek saha ziyareti. – Arama motorlarında en üstte bulunan siteler çok daha fazla ziyaretci alır. Ziyaret sırasında görüntüledikleri sayfa sayısının yanı sıra daha fazla sayıda kullanıcı, arama motorunun konumlandırmasını doğrudan etkileyen sitenin otoritesi üzerinde büyük bir etkiye sahiptir. Daha iyi bir arama pozisyonu işiniz için daha iyi bir şansa sahiptir.

  • Daha yüksek görünürlük ve daha iyi satış. – Yüksek arama motoru sıralamaları sayesinde ve sayısız SEO kural ve önerilerini uygulayarak, daha iyi ve daha fazla web sitesi görünürlüğü elde edersiniz. Site, ürünleri ve hizmetleri doğru şekilde sunmak için tasarlandıysa, daha fazla görünürlük, daha fazla ürün veya hizmetin doğrudan satılmasını sağlayan daha fazla ziyarete yol açacaktır.

  • Hedefleme yeteneği. - SEO, bir siteyi optimize ederken tanımlanması gereken temel şeylerden biri, sunduğunuz içeriğe gerçekten ilgi duyan ziyaretçilerin ilgisini çekmek amacıyla hedef grup ve anahtar kelimelerdir. Önemli bir özellik, önceden tanımlanmış bir şehir, ülke veya bölge aramada konumlandırma imkanı sağlayan coğrafi yere göre hedefleme yeteneği sunmasıdır..

  • Düşük maliyetli SEO hizmetleri. - Diğer pazarlama faaliyetleriyle ilgili olarak, bu tür bir pazarlamaya yatırım yapmak en iyi yatırımdır. Yatırım yaptığınız para için, arama motorlarında daha iyi bir konum elde edersiniz, daha fazla site ziyareti yapar, markanızı oluşturmaya katkıda bulunur ve bunun sonucunda daha fazla ürün veya hizmet satılabilir. Bu tür bir hizmete yatırım yapmak sadece en iyi ve en ucuz yatırımlardan biri değil, aynı zamanda birçok kez ve uzun vadede size iade edilebilecek bir yatırım olarak sürekli kar elde etmenizi sağlar.
Sitenizin ücretsiz SEO analizi

Sitenizin mevcut durumu hakkında ayrıntılı bir analiz yapacağız ve size iyileştirme ve sitenizin SEO optimizasyonu için hizmetlerimizi sunma önerileri içeren bir rapor göndereceğiz.

SEO anahtar kelime analizi

SEO analizi, anahtar kelimelerinizin kalitesini değerlendirerek başlar. Anahtar kelimeleri seçmek en önemli adımdır ve bu adımı tamamlamak için yeterli zaman ayırmanız gerekir. Potansiyel ziyaretçilerinizin konumunu düşünün: Sitenizden bir tema, hizmet veya ürün ararken sitelerini arama motoruna ne yazarsınız?

Anahtar kelimenizin geçmişte kaç arama aldığını kontrol etmek için kullanabileceğimiz SEO araçları var. Seçilen anahtar kelimeler için ilk 10'da sıralamanın ne kadar zor olduğunu ve nasıl olduğunu kontrol ediyoruz.

SEO rekabet analizi

İnternetteki rakipleriniz, sizinle ve işletmenizle alakalı anahtar kelimeler için birinci ve ikinci sayfalarda yer alan tüm sitelerdir. Web sitenizin Google aramada daha iyi sıralanmasını sağlamak için rekabeti iyi bir şekilde anlamanız gerekir Bu amaç göz önünde bulundurulduğunda, rakip siteler üzerinde kapsamlı bir araştırma yaparız ve elde edilen bilgilere dayanarak işiniz için kazanma stratejisi oluştururuz.

Optimizasyon süreci:

  • konsültasyon.

    Web sitenizin mevcut durumunu ayrıntılı olarak değerlendirecek, optimizasyon ve tanıtım için uzun vadeli bir strateji belirleyecek olan uzman ekibimize danışma

  • Anahtar kelime araştırması.

    web sitenizin sıralaması gereken anahtar kelimeler hakkında kapsamlı bir çalışma

  • Rekabet araştırması.

    Rakipler, analitik bir promosyon kampanyasının planlanması ve başlatılmasına odaklanan analitik araştırmalar

  • Sayfa içi optimizasyon

    Kodların doğrulanması, başlıkların toplanması, meta öğeler, performansın optimize edilmesi ve sayfa yüklerini içerir.

  • İçerik pazarlaması

    Sitenize kalite ve alakalı içerik yazma ve ekleme, blog başlatma ve son kullanıcı kitlesine bağlı olarak kategorileri ve alt kategorileri tanımlama

  • Sayfa dışı optimizasyon

    Sayfa dışı bir strateji tanımlamak, bir şirket hesabını sosyal ağlarda tanıtmak, açmak ve yönetmek ve ilgili konularda bloglarda geri bağlantılar oluşturmak

  • Şirketin yerelleştirilmesi

    Google Haritalar’a giriş yapın, Google’ın Google My Business’ında bir şirket sayfası açın ve onları bir web sitesine bağlayın.

Bir pazarlama servisi sipariş edin

Ayrıca çevrimiçi pazarın bir parçası olmak ister misiniz?

SİPARİŞ
Ayrıntı